Am facut programare in luna iulie pentru luna octombrie la endocrinologie la dl dr Pascu. Pentru ca la prima incercare nu primisem mail de confirmare, am mai facut o programare. La cateva ore ma suna o doamna sa imi spuna ca vede in sistem 2 programari in luna octombrie pe acelasi nume (erau la difetenta de 2 saptamani). Convenim sa o pastreze pe prima, care era la inceput de luna si sa o anuleze pe cea de a doua. In octombrie, venim special in tara pentru acest control. Pe 7 octombrie, cu o zi inainte de programare, sun in call centre pentru ca nu primisem sms de informare si aflu ca, de fapt, a fost anulata programarea si pastrata cea de pe 22 oct. Prelungesc sejurul in Romania. Cu cateva zile inainte de 22 sunt sunata sa mi se spuna ca dl dr nu este disponibil si mi se propune sa merg in a doua saptamana din noiembrie.
Explic siruatia si insist ca eram venita cu copilul in tara special pentru aceasta consultatie, mi se spune ca va discuta cu dl dr sa gaseasca o varianta, insa nici pana acum nu a revenit cineva cu vreun telefon.
Este o situatie total lipsita de profesionalism si de empatie, mai ales ca vorbim de situatie in care sunt implicati copii. Facusem eforturi mari sa ajung la un medic pediatru renumit, in speranta ca voi putea afla niste raspunsuri pentru copilul meu, nu incercam sa satisfac vreun moft sau sa obtin vreun serviciu / favoare asa de dragul de a avea activitate.