Testimoniale

Părerile pacienților noștri contează!

La Yuno Clinic, fiecare vizită înseamnă mai mult decât un act medical. Înseamnă încredere, deschidere și parteneriat pentru binele copilului.

Echipa noastră de medici, specialiști, asistenți medicali și personal administrativ se dedică zi de zi pentru ca fiecare vizită să fie o experiență plăcută atât pentru copii, cât și pentru părinți. Toate acestea într-un spațiu modern, sigur și empatic.

Mai jos, am adunat câteva dintre experiențele părinților care ne-au ales ca parteneri de încredere în grija pentru sănătatea copiilor lor.

Îți mulțumim că faci parte din comunitatea Yuno.
Ioana Grigoras
★ ★ ★ ★ ★
Stiti si voi cum este cand mergi sa iei analize copilului tau si deja iti faci planuri de acasa cat timp o sa planga si cum o sa il linistesti. Pot sa va spun doar ca am intrat in clinica asta iar copilul meu nu a plans absolut deloc. Doamna asistenta este o minune de femeie! Va multumim
Andreea Zlateanu
★ ★ ★ ★ ★
Am fost foarte multumita, consult detaliat, evaluare impecabila.
Adina Susnea
★ ★ ★ ★ ★
Adriana Lazar
★ ★ ★ ★ ★
De la receptie pana la medici, personalul este extrem de profesionist si dedicat, ceea ce ne-a facut sa ne simtim in siguranta inca de la prima vizita. Atmosfera din clinica este primitoare si perfecta pentru copii, iar serviciile oferite sunt de inalta calitate. Am apreciat foarte mult rabdarea si atentia medicilor fata de nevoile copilului meu. Au comunicat cu calm, explicandu-ne totul pe intelesul nostru, astfel incat micutul nostru s-a simtit parte dintr-o echipa, alaturi de noi si de medicul sau. Yuno Clinic este un loc unde ingrijirea si empatia se imbina perfect! Multumim,
Cristina Tina
★ ★ ★ ★ ★
Recomand din suflet, personal foarte amabil si doctori profesionisti. Multe multumiri doamnei doctor Ghita Lucica-(neurologie) pentru consultul amanuntit, empatie si sfaturile oferite.
Petruta Ion
★ ★
Am facut programare in luna iulie pentru luna octombrie la endocrinologie la dl dr Pascu. Pentru ca la prima incercare nu primisem mail de confirmare, am mai facut o programare. La cateva ore ma suna o doamna sa imi spuna ca vede in sistem 2 programari in luna octombrie pe acelasi nume (erau la difetenta de 2 saptamani). Convenim sa o pastreze pe prima, care era la inceput de luna si sa o anuleze pe cea de a doua. In octombrie, venim special in tara pentru acest control. Pe 7 octombrie, cu o zi inainte de programare, sun in call centre pentru ca nu primisem sms de informare si aflu ca, de fapt, a fost anulata programarea si pastrata cea de pe 22 oct. Prelungesc sejurul in Romania. Cu cateva zile inainte de 22 sunt sunata sa mi se spuna ca dl dr nu este disponibil si mi se propune sa merg in a doua saptamana din noiembrie. Explic siruatia si insist ca eram venita cu copilul in tara special pentru aceasta consultatie, mi se spune ca va discuta cu dl dr sa gaseasca o varianta, insa nici pana acum nu a revenit cineva cu vreun telefon. Este o situatie total lipsita de profesionalism si de empatie, mai ales ca vorbim de situatie in care sunt implicati copii. Facusem eforturi mari sa ajung la un medic pediatru renumit, in speranta ca voi putea afla niste raspunsuri pentru copilul meu, nu incercam sa satisfac vreun moft sau sa obtin vreun serviciu / favoare asa de dragul de a avea activitate.
Livia Bibu
★ ★ ★ ★ ★
Multumim echipei de medici de la YUNO Clinic. Adevarati profesionisti!
Oana Cimpoiasu
★ ★ ★ ★ ★
Recomand aceasta clinica. O echipa deosebita!
Programare Sună